d_int_c8.GIF (9778 bytes)




Met de schadelijke weersomstandigheden die ieder van ons alle kennis op een regelmatige basis, is er een reële moeten hebben in de garderobe iedereen voor slechts een gewatteerde jas. Met de mogelijkheid om de lichaamstemperatuur te handhaven en, tegelijkertijd, gebruikt een slimme uitstraling is een belangrijk nietje in elke garderobe. Voor mensen die in gebieden wonen met extreme koude weersomstandigheden, kon een lange gewatteerde jas van de respons. De vorige eeuw 50--70 jaar, kan worden beschouwd als Woolrich gouden eeuw. Met de vooruitgang van de activiteiten in de buitenlucht boom, het plaatsen van het bedrijf aan het publiek om de reden dat grote groepen consumenten. Woolrich goederen aan de beste prijzen en hoge kwaliteit, snel bezig de tijd vanaf de outdoor sector. De welvarende sales aanpak, het bedrijf heeft enorme inkomsten genomen. Vooral ik wil is, Woolrich tijdloze polaire winter kleren te zeggen, is zeker de ster product deze periode, tot nu toe, dit is echter de best verkopende winterweer kleding. Op het moment van de latere jaren 1980, Woolrich bedrijf heeft zowat 3.000 medewerkers in de Verenigde Staten heeft meer woolrich Jassen Dames dan een dozijn industriële installaties. Ondertussen, Woolrich biedt verwierf een groot deel van de productie van bedrijven, om zo hun eigen bedrijf uit te breiden. Om te gaan met deze situatie, Woolrich ingehuurd oorspronkelijke president van Wrangler Wa Neier Moore [1] (Varnell. Moore) als hun nieuwe web design manager. Wa Neier onmiddellijk na Moore overnam, verfijnd de samenstelling van de productie, alsmede het beheer van het beleid. Dit woolrich Sale omvat een verminderde productie helemaal naar beneden producten, en zeker zal zich richten op de oprichting van nieuwe licht en draagbaar reeks van out-of-deuren-kleding en ook de productie top. Daarbij Woolrich organisatie curriculum vitae wat energie. Woolrich klassieke totale winter kleding, het invoeren van uw jaren 1990, en de inkomsten strategie van het bedrijf op grond van de positionering fouten en vele andere verklaringen van deuren merken, Woolrich chronisch tekort aan bestellingen geplaatst. Slechts een paar korte jaren heeft het bedrijf gesneden medewerkers tot een persoon, 500 individuen. Toen hij om president te worden ten aanzien van Wade Judy (Go.Judy) zei :. \"Het bedrijf is niet een eerste lijn merk van de titanen op de markt zeer vergelijkbaar merken Woolrich Jassen vergelijkbaar met paddestoelen, openlucht markt wordt steeds smal\" snel na de grote lay offs, Woolrich de helft van de belangrijkste fabriek om te verblijven in Pennsylvania, samen met de oprichting van een nieuwe groei in Georgia, Colorado en Nebraska, zal het doel zijn om het boek te verminderen. Na correctie na de sferische, met het oog op de huidige vraag van de markt, het bedrijf opgericht een soort van productie-merk naar beneden, plus passende verhoging van het personeel, om de productie te maximaliseren. Veer oplossingen hoewel sommige huidige markt geopend, nog niet erg ver gaan, want de techniek is nog steeds niet echt de verkoop van Woolrich, haar fabriek toen nog niet succesvol.